Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Výskyt vady zboží v průběhu prvních šesti měsíců od jeho převzetí představuje vyvratitelnou domněnku, že zboží bylo vadné již při převzetí. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci lze uplatnit poštou, případně jinou doručovací službou.

DORUČENÍ REKLAMACE

Zakoupené zboží, které budete zasílat k reklamaci, zašlete na adresu:

Luxury La Organica s.r.o.
Průmyslová 1306/7
102 00 Praha 10, Česká republika

V případě uznání reklamace, Vám budou náklady na dopravu spojené s reklamací vráceny na základě potvrzení.

Neposílejte reklamované zboží na dobírku, takové zásilky nebudeme přebírat.

Berte prosím, na vědomí, že použité kosmetické produkty bez zjevné závady není možné z hygienických důvodů vracet.

Děkujeme za pochopení.